На засіданні виконкому Житомирської міської ради було затверджено документ, який визначатиме порядок демонтажу тимчасових споруд різного призначення та рекламних засобів. Про це повідомляє прес-служба міськради.
Документом визначені випадки і підстави, у яких тимчасова споруда та рекламний засіб підлягають демонтажу. Аби здійснити демонтаж необхідно: винесення припису, його фотофіксація, встановлення особи власника.
Нові правила містять і інформацію про те, у який термін власник самовільно розміщених споруд чи рекламних засобів зобов’язаний здійснити їх демонтаж.
“Чинне законодавство та правила благоустрою передбачають, що демонтаж тимчасових споруд відбувається відповідно до затвердженого порядку. Втім до сьогоднішнього дня цей порядок не був затверджений у Житомирі. Рішенням виконкому ми не лише сформували чіткий механізм дій у разі виявлення порушень правил встановлення тимчасових споруд чи реклами, але і надали можливість власникам цих об’єктів завчасно ознайомлюватися з тими заходами, які будуть вживатися у разі недотримання вимог “, – зазначив міський голова Сергій Сухомлин.