Мій блог “Увага! Це стосується всіх мешканців багатоповерхівок!” несподівано отримав продовження. 22.02.2018 р. мені НЕСПОДІВАНО прийшов лист від Управління житлового господарства Житомирського міськвиконкому за №1-81 від 12.02.18 р. у відповідь на мою електронну петицію від 12.10.2017 до Житомирської міської Ради.
З цього листа ми, мешканці нашого будинку, несподівано взнали, що винуватий у всьому був ПП “Магніт”.
І на це розслідування Управління житлового господарства витратило 4,5 місяці, всуперереч діючому законодавству про звернення громадян!
Що ж було насправді? Ще в квітні 2017 р. за вимогою п. Тичини В. А. у всіх ліфтах, що обслуговуються ПП КВЖРЕП-4, його ліфтерами були демонтовані карткоприймальники ПП “Магніт”. З тих пір ПП “Магніт” взагалі ніякого відношення до наших ліфтів не має!
Більш того, наш будинок, Покровська, 139 і прибудова до них, в якій знаходиться диспетчерська ПП КВЖРЕП-4 і ліфтерська служба, є єдиним комплексом, ліфтери ходять на роботу під нашими вікнами, і ми їх всіх знаємо.
І знаємо, що наш ліфт був зупинений нашими ж ліфтерами за вказівкою п. Тичини В. А. начебто через заборгованість мешканців будинку. Наступного вечора ті ж ліфтери за вказівкою того ж п. Тичини В. А. включили ліфт — нібито заборгованість за добу вже була ліквідована!
Тому в мене є 2 питання до нашого голови міськвиконкому:
1. Чим займається наше Управління житлового господарства Житомирського міськвиконкому, яке в своєму листі наплело такі нісенітниці, ще й порушивши всі терміни реагування на звернення громадян? Чи дійсно пройшов випробування в якості в.о. п. Оніщенко А. А.? Чи мають достатню кваліфікацію його підлеглі?
2. Чи такий вже всевладний на Крошні пан Тичина В. А., і немає на його свавілля ніяких засобів впливу?
І чи не пора вже застосувати народну люстрацію до таких горе-спеціалістів?