Керівники усіх комунальних підприємств Житомирської міської ради, крім «Зеленбуду», «Міськсвітла» та КП «Експлуатація штучних споруд», писатимуть пояснювальні записки, в яких вказуватимуть причини невиконання доручення заступника міського голови Олексія Ясюнецького стосовно електронних закупівель. Про це заявив заступник начальника управління комунального господарства міської ради Віталій Шевчук.
«Усе дуже серйозно. Начальникам усіх наших комунальних підприємств (загалом їх десять, – прим.), крім „Зеленбуду“, „Штучних споруд“ і „Міськсвітла“ треба написати пояснення про невиконання доручення першого заступника міського голови Олексія Ясюнецького № 40-Д від 15 лютого стосовно необхідності визначитися з предметами закупівель, які будуть здійснюватися з використанням електронної системи закупівель. Завтра до обіду всі мають написати пояснювальні», – зауважив Шевчук.
Зі свого боку комунальники-винуватці запевнили, що заявки подали вчасно, але на них ніхто не відреагував. Шевчук порадив написати лист на ім’я першого заступника мера саме із таким змістом, попросивши дозволити провести закупівлю без системи ProZorro.
«Закон ще не підписаний. Система поки працює у тестовому режимі. Тому якщо у нас щось не виходить, то ми повинні про це поінформувати ProZorro, Кабмін… Працює єдиний центр, який контролює проблемні питання у цій системі», – сказав Шевчук.
Нагадаємо, до 3 березня електронні закупівлі здійснюватимуться у тестовому режимі, а після комунальні підприємства вже мають займатися закупками через систему ProZorro. Закупівлі через електронну систему можливі від 3 тис. грн на рік.
Текст, фото: Олександр Трохимчук