Завдяки аудиторам комунальне підприємство «Центр інвестицій» Житомирської міської ради відмінило тендер на суму понад 325 млн грн, який не відповідав вимогам законодавства. Про це повідомила прес-служба управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
«Державні аудитори Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області під час аналізу інформації та документів, розміщених на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель КП «Центр інвестицій» Житомирської міської ради, попередили порушень у сфері закупівель на понад 325 млн грн. За результатами аналізу встановлено, що тендерна документація КП «Центр інвестицій» на придбання обладнання для будівництва наземної сонячної електростанції не відповідала вимогам законодавства. Для вжиття заходів аудитори надіслали на адресу КП «Центр інвестицій» Житомирської міської ради рекомендації щодо усунення порушень та недопущення їх надалі. Замовник узяв до уваги подані рекомендації та відмінив торги», – йдеться у повідомленні.
До слова, аудитори Житомирщини протягом січня – квітня 2018 року забезпечили відшкодування втрат на суму понад 10 млн грн. За недотримання законодавства 41 посадову особу притягнули до адміністративної відповідальності, 8 – до дисциплінарної та матеріальної. Трьох осіб звільнили з посад. Установам і організаціям, де виявлено порушення, у 11 випадках зупинили операції з бюджетними коштами.
Нагадаємо, аудитори змусили Житомиртеплокомуненерго розірвати договір вартістю 3,5 мільйони на поставку пального. Аудит підрозділів облдержадміністрації виявив фінансові порушення майже на 8 мільйонів.