Із Житомирської області ми отримали 10 скарг на діяльність державних органів, – бізнес-омбудсмен України (ФОТО)

Із 680-ти скарг на діяльність органів влади, місцевого самоврядування, регулюючих і силових органів Рада бізнес-омбудсмена тримала десять заяв від житомирських підприємців. Про це повідомив бізнес-омбудсмен України Альгірдас Шемета 2 березня, під час зустрічі з представниками малого та середнього бізнесу та органів державної влади.

«Якби всі державні органи виконували свої функції, такий інститут як Рада бізнес-омбудсмена був би непотрібним. На сьогодні ж наше основне завдання – це розгляд скарг від бізнесу на дії органів влади, місцевого самоврядування, а також на діяльність або бездіяльність держаних підприємств. Поскаржитися нам може будь-який бізнесмен. З початку нашої діяльності, з травня 2015 року, ми отримали всього 680 скарг від підприємців. Із них 393 скарги (58 %) було прийнято до розгляду по суті, 32 знаходяться на стадії попереднього розгляду та 255 скарг ми мусили відхилити, бо вони не відповідали критеріям. Із Житомирської області наразі ми отримали десять скарг», – сказав Альгірдас Шемета.

20160302-business-ombudsman-07

Загалом, 45 % усіх скарг стосуються роботи Державної фіскальної служби, 13 % припадає на прокуратуру, поліцію та СБУ, 6 % – на органи місцевого самоврядування та 5 % – на Мін’юст. Крім того, Рада бізнес-омбудсмена розглядає скарги, пов’язані з діяльністю різних контролюючих органів, зокрема пожежної та екологічної інспекції.

«Немає такого органу, на який би нам не скаржилися. Загадані п’ять груп становлять 85 % з усієї кількості скарг. За предметом – найбільше їх надійшло щодо діяльності державних регуляторів і податкових служб (неправомірні дії під час перевірок, адміністрування податків). У роботі органів місцевого самоврядування – це земельні питання, інвестиційні договори та видача дозволів на здійснення торгівлі. На Мін’юст скаржаться стосовно реєстрації та виконання рішень судів. Є також значна кількість скарг на діяльність силових структур щодо відкриття кримінальних проваджень», – сказав Шемета.

За регламентом, Рада бізнес-омбудсмена розглядає скарги підприємців упродовж десяти днів (найдовше – протягом трьох місяців). При цьому її фахівці не беруться за розгляд скарг у випадках комерційних спорів і тоді, коли триває судовий процес або ж суд уже прийняв рішення з того чи іншого бізнес-питання. Серед інших критеріїв – новизна скарг, тобто Рада не розглядатиме ті з них, які пов’язані зі справами більш ніж річної давнини.

Житомирщина стала десятою областю України, в яких відбулися подібні зустрічі Альгірдаса Шемета з представниками бізнесу і влади. Цього місяця посадовець планує відвідати також Маріуполь, а до кінця 2016 року – решту регіонів.

Line-yellow

Довідково. Рада бізнес-омбудсмена – незалежний постійно діючий консультативно-дорадчий орган Кабінету Міністрів України, започаткований торік із метою створення прозорих умов роботи державних і місцевих органів влади, державних або підпорядкованих державі компаній, а також задля запобігання корупції. Рада бізнес-омбудсмена повністю фінансується міжнародними донорами – 11 країн-членів Європейського банку з реконструкції та розвитку надали кошти.

Line-yellow

20160302-business-ombudsman-01 20160302-business-ombudsman-02 20160302-business-ombudsman-03 20160302-business-ombudsman-04 20160302-business-ombudsman-06 20160302-business-ombudsman-08 20160302-business-ombudsman-10 20160302-business-ombudsman-12

20160302-business-ombudsman-05

20160302-business-ombudsman-11

Нагадаємо, депутати Житомирської міської ради ухвалили рішення щодо зменшення на 70 % розміру орендної плати за землю суб’єктам господарської діяльності, юридичним та фізичним особам. Ці знижки діятимуть з 1 січня по 31 грудня 2016 року.


Текст, фото: Олександр Трохимчук

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *