Найбільше нарікань на порушення прав пільговиків маршрутним «таксі» № 14, – заступник міського голови

У мерії підбили підсумки “антирейтингу” маршрутних «таксі», які курсують Житомиром. Про це написав заступник міського голови Дмитро Ткачук на своїй сторінці у facebook.

tkachuk-cover

«Вже два місяці систематизуємо скарги, що надходять від громадян: на особистих прийомах, у зверненнях чи через онлайн форму на сайті. За місяць надійшли 76 скарг. Третина з них про порушення прав пільговиків,14 – про недотримання маршрутками графіків руху та 12 – про неналежну (хамську) поведінку водіїв», – розповів Ткачук.

12799449_10207925652410607_7024415310930448893_n
За його словами, лідером антирейтингу став маршрут 27, зокрема через велику кількість скарг про порушення графіків руху. Друге місце за сукупністю скарг у маршуту № 40. Третє місце ділять одразу три маршрути: №14,19, та 58. Найбільше нарікань на порушення прав пільговиків на маршруті № 14. Була і одна похвала на адресу маршруту № 58.

«Що це дає?Кожен перевізник отримує таблицю з інформацією про авто, час, зміст та дату порушення, яке відбулося у нього на маршруті, з проханням провести роботу по усуненню недоліків та надати письмові поясненння. Крім того, дана аналітика формує пріорітетність позапланових перевірок працівниками управління транспорту – перевіряють, в першу чергу тих, на кого найбільше скарг. По першому звіту здійснено перевірки на 8 маршрутах та складено 13 актів про порушення. Більшість порушень вже усунуті», – пояснив він.

Нагадаємо, на сайті Житомирської міської ради працює новий сервіс. Скарги чи пропозиції щодо роботи громадського транспорту в Житомирі можна надіслати тут.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *