Житомиряни скаржаться на бруд в маршрутках, засмальцьовані та поламані сидіння, хамовитих водіїв, переповнений транспорт та недотримання графіку руху керманичами. З кінця червня майже 300 житомирян скористалися можливістю оцінки якості поїдки у кожному конкретному маршрутному “таксі” з допомогою сервісу “Revision”. Пасажири можуть відсканувати з допомогою смартфону наліпку з QR-кодом та залишити відгук про свою поїздку.
Згідно аналітичного модуля сервісу “Revision” з кінця червня до системи надійшло 276 оцінок діяльності приватних перевізників. З них, позитивних 115 оцінок та негативних – 161. Окрім відгуків, які можуть залишити пасажири, робота приватних перевізників оцінюється за п’ятьма показниками. Це зокрема, чистота салону, обслуговування (кондуктора/водія), дотримання графіку руху, технічний стан транспортного засобу та задоволеність транспортом міста.
Здебільшого житомиряни скаржаться на бруд в маршрутках, засмальцьовані та поламані сидіння, хамовитих водіїв, переповнений транспорт та недотримання графіку руху керманичами.
За словами директора КП “Житомиртранспорт” Івана Фурлета, усі скарги в автоматичному режимі надсилаються на скриньку управління транспорту і зв’язку міської ради, та враховуються при плануванні та здійсненні перевірок.
Довідково: Revizion – це перший незалежний сервіс на просторах України, який збирає оцінку якості обслуговування та відгуки реальних клієнтів, на основі яких покращується сервіс і обслуговування громадян.
Нагадаємо, що оцінити якість роботи житомирських маршруток можна зі смартфону. Жителі вулиці Бориса Тена скаржаться на маршрутне «таксі» №5.