Житомиряни просять міську раду навести порядок у сфері перевезень громадян в маршрутних «таксі» та дають актуальні поради, як це зробити. Відповідну електронну петицію оприлюднили 8 квітня.
«1. Видавати дозвіл (ліцензію) на перевезення громадян тільки юридичним особам, а не приватному підприємцю. Це збільшить відповідальність перевізників.
2. Змусити перевізників страхувати пасажирів і вивісити в автобусах назви страхових компаній та телефони для звернень.
3. При заключенні договору з перевізниками перевіряти наявність автобусів для перевезення або заключений договір лізингу чи оренди. В даний час перевізники задіюють водіїв з власними мікроавтобусами і не несуть за них ніякої відповідальності.
4. Перевізник повинен мати ремонтну базу або заключений договір з компанією яка має таку базу на ремонт автобусів. Обов’язково перевіряти наявність і потужності такої бази.
5. Перевізник повинен постійно дотримуватись процедури випуску авто на маршрут і стану водіїв. Транспортний відділ міськвиконкому повинен періодично здійснювати перевірки стану автобусів. В даний час більшість маршрутних таксі такого огляду не проходять.
6. Прийняти норми для мікроавтобусів які виконують перевезення громадян на мінімальну місткість пасажирів, комфортність та безпеку і заключати договір тільки з тими перевізниками які задовольняють цим умовам.
7. Заохочувати підприємців до придбання електротранспорту (електроавтобусів). Створити програму для переходу міста на електротранспорт протягом 5-8 років.
8. Ретельно перевірити кількість перевезених пасажирів і відповідно кількість коштів якими оперують власники транспорту. Перевірити як підприємець розподіляє кошти – скільки йде на зарплати, скільки на ремонт транспорту, скільки га відновлення автопарку, скільки на паливо і т. д. В даний час підприємці встановлюють ліміт на те скільки коштів водії повинні віддати в кінці зміни на руки власнику, а все інше водій сам витрачає на паливо і свою «зарплату» відповідно значні суми в тіні і податки з них не платяться. У водіїв з’являється причина вимагати чим більше коштів з пасажирів. Ці моменти потрібно усунути.
9. Звернути увагу на те, що «маршрутки» працюють на газу (який значно дешевший), а не дизпаливі чи бензині.
10. Зобов’язати перевізників видавати квитки через валідатори і періодично організовувати перевірки.
11. Переглянути деякі маршрути. Заборонити транзитні перевезення через місто (маршрут Баришівка-Глибочиця). Створити для таких маршрутів місця кінцевих зупинок на в’їздах в місто. Це зменшить транспортний потік і збільшить кількість пасажирів електротранспеорту.
12. В цілому посилити контроль за перевезеннями пасажирів», – написав автор звернення Валентин Ярошинський.
Нагадаємо, нова схема руху маршруток у Житомирі може з’явитися вже у квітні. Перевізник відмовився обслуговувати маршрут №14 у Житомирі.
Хорошая петиция, нужно подписать 🙂 🙂
P.s. вот ссылка, если что 😉
http://petitions.zt-rada.gov.ua/list/view/1320