Руслана Павлюка – голову Житомирської районної федерації футболу, депутата Житомирської обласної ради, мер міста Сергій Сухомлин призначить на посаду директора комунального підприємства “Муніципальний футбольний клуб “Житомир”. Про це повідомляє управління по зв’язках з громадськістю міської ради.
“Таке рішення прийняли колегіально після того, як Руслан Павлюк презентував свою програму розвитку футбольного клубу та майбутнього підприємства. Зустріч із представниками громадськості, де презентували стратегію, відбулася в міській раді 23 березня“, – йдеться у повідомленні.
Міський голова пропонував на дану посаду провести відкритий конкурс, та присутні на зібранні категорично заперечили такий варіант обрання директора. Представники громадськості запевнили, що конкурс лише затягне час, а за два тижні вже має бути створена футбольна команда і заявлена її участь на Аматорському чемпіонаті України. Одноголосно всі підтримали кандидатуру Руслана Павлюка і рекомендували призначити його директором новоствореного комунального підприємства.
У наведеній нижче таблиці стратегія розвитку житомирського футболу, яку запропонував Руслан Павлюк.
І. Створення та організація інфраструктури КП | ІІ. Створення футбольної команди | ІІІ. Робота зі ЗМІ та вболівальниками | ІV. Комерційна привабливість футбольного клубу | V. Створення футзальної команди |
1. Реєстрація в органах юстиції
2. Підбір працівників – заступник директора КП – бухгалтер – головний тренер – адміністратор команди – офіс-менеджер – менеджер по роботі з ЗМІ та вболівальниками 3. Офісне приміщення (ремонт, облаштування робочих місць) 4. Обладнання (меблі, офісна техніка) 5. Транспорт
|
1. Тренерський склад (2 чоловіки)
2. Підбір гравців (25-30 чол.) 3. Лікар 4. Адміністратор 5. Водій
6. Налагодження співпраці із ДЮСШ «Полісся» та її вихованцями
7. Налагодження співпраці з ФФУ, ААФУ, ПФЛ та регіональними федераціями сусідніх областей
8. Співпраця та обмін досвідом із командами ІІ ліги чемпіонату України
9. Підготовка клубу до атестації для участі в ІІ лізі чемпіонату України |
1. Розробка медіастратегії та медіаплану клубу
2. Розробка брендбуку, логотипу, гімну, інших символів 3. Налагодження роботи зі ЗМІ, пошук медіапартнерів 4. Створення офіційного сайту футбольної команди та фан-сайту, реєстрація в соціальних мережах 5. Атрибутика, фан- шоп 6. Постійне спілкування з громадськістю, підняття позитивного ажіотажу навколо клубу в цілому серед вболівальників 7. Налагодження фан-руху 8. Налагодження системи афішування по місту 9.Трансляція по телебаченню 10. Онлайн трансляції матчів (відео та текстові) 11. Створення музею історії Житомирського футболу
|
1. Розробка комерційних пропозицій для спонсорів та інвесторів
2. Дохід від реклами, атрибутики, телетрансляцій та продажу квитків 3. Створення привабливого іміджу футбольного клубу 4. Участь в футбольних турнірах (в т.ч. міжнародних) 5. Робота із селекціонерами 6. Монетизація онлайн трансляцій (завдяки рекламі)
|
1. Тренерський склад
2. Підбір гравців (15-20 чол.) 3. Лікар 4. Адміністратор 5. Водій
|
VІ. Соціальний
напрямок |
|
Нагадаємо, що у місті створили муніципальний футбольний клуб “Житомир”.