У Житомирі планують відмінити будинкові книги. Управління ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради не здійснюватиме оформлення та реєстрацію нових будинкових книг, а також заміну використаних, зіпсованих чи втрачених. Відповідний проект рішення оприлюднили на сайті міської ради. Питання розглядатиме виконком.
“Враховуючи наповнення та ведення Реєстру територіальної громади міста Житомира в електронному вигляді (…) виконавчий комітет міської ради ВИРІШИВ:
1. Управлінню ведення реєстру територіальної громади Житомирської міської ради не здійснювати:
– оформлення та реєстрацію нових будинкових книг;
– заміну використаних, зіпсованих чи втрачених будинкових книг.
2. Оформлена раніше належним чином існуюча будинкова книга зберігається у власника (співвласника) будинку і пред’являється ним для підтвердження факту реєстрації місця проживання (за необхідності).
3. Адресна картка особи (додаток 5 до Правил реєстрації місця проживання та Порядку передачі органами реєстрації інформації до Єдиного державного демографічного реєстру, затверджених постановою КМУ від
02.03.2016 №207) відповідно до Законів України «Про захист персональних даних», «Про інформацію» буде видаватися для осіб за необхідністю, на їх звернення.
5. Для виділення (зміни) номера квартири в одноповерховому жилому будинку, власник (співвласник) має надати документ про право власності на будинок (частину будинку) з зазначенням в ньому номера квартири”, – йдеться у документі.
Нагадаємо, втомилися від черг: житомиряни просять міську раду спростити процедуру реєстрації місця проживання.