Через нову тролейбусну лінію на Мальованку жителі цього мікрорайону відчувають дискомфорт та щодня ризикують своїм життям. Про це житомиряни розповіли під час зустрічі із депутатами Житомирської міської ради.
«Коли почали ставити опори, по всій Мальованці почали з-під землі бити фонтани. Більше того, через встановлення електроопор та будівельні роботи доводиться пересуватися по проїжджій частині. Троутари всі перекопані ж», ‒ скаржаться жителі Мальованки.
За словами жителів мікрорайону, доцільність тролейбусної лінії на Мальованку сумнівна. З одного боку центр, з іншого — Корбутівка. Обидва ці райони забезпечені комунальним траснпортом.
«Ніхто не продумав ще одного моменту. Тут розташована пожежна частина. І тролейбус на Мальованку не спростить діяльності рятувальникам, швидше навпаки. Не секрет, що навіть без тролейбусів та трамваїв аварійним службам вкрай важко дістатися місця аварії чи надзвичайної події через затори», ‒ додають жителі Мальованки.
На думку депутата Житомирської обласної ради Володимира Кропивницького, міська влада не вивчила думки громади перед початком будівництва тролейбусної лінії.
«Ніхто не питав житомирян, хочуть вони у своєму районі тролейбус чи ні. Тротуари та вулички на Мальованці дуже вузькі. Через будівництво електроопор тепер по тротуару ані людям, які пересуваються на інвалідних візках, ані мамам із дітьми пройти тут буде просто нереально. Я вже не кажу про інших жителів мікрорайону, які змушені повсякчас ходити по проїжджій частині, постійно наражаючи себе на небезпеку», ‒ зазначив Кропивницький.
За словами депутата, ідея тролейбусу на Мальованку сама по собі непогана. Однак як і всі ідеї та ініціативи, вона не продумана та не стільки господарське і практичне рішення, скільки політичне і популістське.
Вирішити долю тролейбусної лінії мають депутати. Адже саме вони приймали рішення про її будівництво. Міський голова Сергій Сухомлин під час сесії 5 липня обіцяв житомирянам вивчити питання і винести його на сесію. Тож усі охочі депутати просто після другого пленарного засідання 8-ї сесії 8-го скликання поїхали на Мальованку.
Нагадаємо, що на проєктно-кошторисну документацію тролейбусної лінії на Мальованку витратили понад півмільйона гривень. У Житомирі планують реформувати трамвайно-тролейбусне управління.
Фото Дмитра САВЧЕНКА.