Реклама на піларсах — це ефективний та креативний маркетинговий інструмент для просування фірмового продукту. Він дозволяє донести ваш головний рекламний меседж до свідомості аудиторії в місцях великого скупчення людей. Завдяки великій площі конструкції, рекламу на пілларсах простіше помітити, прочитати та засвоїти, виділивши її серед інших оголошень. Тому що піларси — це сучасний динамічний рекламний носій, який має високий статус, внутрішнє підсвічування та приємний дизайн.
Переваги реклами на піларсах.
У чому ще полягають плюси реклами на піларсах? Їх список можна доповнювати нескінченно:
-
Мають цілих 4 рекламні площини.
-
Виділяються на тлі звичних рекламних носіїв, які багато хто вже не помічає.
-
Ергономічні, оскільки створюють ідеальні умови для знайомства з рекламним оголошенням, — не треба напружувати зір, тягнутися, нагинатися або підходити ближче.
-
Підкреслюють індивідуальність і статус рекламодавця, вигідно виділяючи його серед інших.
-
Не спотворюють макети, представляючи рекламу в тому вигляді, кольорі та графіці, які хоче клієнт.
-
Зберігають постери цілісними, захищаючи від впливу навколишнього середовища і вандалів.
-
Пропонують коротке, містке, чітко структуроване і зрозуміле рекламне посилання, яке швидко засвоюється потенційними клієнтами.
І, мабуть, найважливіший момент даного рекламного формату: повз них не можна пройти, не розглянувши рекламу. Бо часто піларси розташовані в прикасових зонах. Поряд з касою клієнт довго стоїть в черзі, щоб оплатити товар і, мимоволі, вивчає навколишній простір. У нього немає можливості розвернутися і піти, через те, що вихід тільки, повз піларси.
Даною послугою користуються фінансові установи, промислові підприємства, будівельні організації, страхові компанії, сall-центри, медичні заклади, освітні установи, рітейлери, магазини, кінотеатри, спортклуби, фітнес-центри.
Розробка та затвердження макету
Команда KRAN advertising agency підходить до реклами на піларсах з усією відповідальністю. Макети розробляються індивідуально, з урахуванням специфіки бізнесу, айдентики та цілей конкретної рекламної кампанії. Персональний менеджер враховує всі вимоги клієнтів, а дизайнери створюють ідеальне зображення. Будь-які «сюрпризи» у вигляді спотвореної передачі кольору, помилок в текстах або несанкціонованого використання зображень — виключені.