Комунальне підприємство «Житомирводоканал» витратить на свою «гарячу лінію» у 2022 році 200 тисяч гривень. Оголошення оприлюднили на порталі публічних закупівель «ProZorro».
Тендер за спрощеною процедурою оголосили 23 грудня. Пропозиції мають приймати до 13 січня 2022 року.
Згідно із тендерною документацією, у вартість цих послуг входить обслуговування 3 номерів «гарячої лінії» підприємства. Два з них це контакт-центр. Ще один – телефон аварійної служби.
Загалом на підприємстві протягом наступного року на згаданих номерах планують «наговорити» на понад 30 тис. хв.
Нагадаємо, що «Житомирводоканал» витратить понад 6 тис. грн на пошук працівників. У 2021-му році «Житомирводоканал» заплатив майже 300 тис. грн за послуги адвокатів.