Житомиряни, які користуються комунальним транспортом, скаржаться на неправомірні дії контролерів у тролейбусах. Останні штрафують пасажирів ще до того, як ті встигли сплатити за проїзд. Про це у соцмережі Facebook написала жителька міста Тетяна Бялковська.
«Громадським транспортом нашого міста користуюсь дуже мало, в основному ходжу пішки (не зважаючи на інвалідність з дитинства), проте вже майже о 20-й годині повертаючись від лікаря, вирішила доїхати додому тролейбусом!!! Зайшла на передні двері, так мені було зручніше. Переді мною стояла купка студентів і до терміналу для оплати одразу ринутись аби розрахуватися банківською картою було досить непросто для мене із вродженим ДЦП та й ще тримаючи в руках два пакети середнього розміру.
Контролер, яка, вочевидь, зайшла разом зі мною, адже тролейбус тільки рушив, попросила пред’явити квиток, а я, звісно, продовжуючи копатися в сумочці ще не встигла дійти до валідатора прикріплиного на поручнях середнього майданчика. І відповідно намагалась їй пояснити, що щойно зайшла і хочу здійснити оплату банківською картою, бо для оплати готівкою у водія не маю на данний момент готівкових коштів. На що пані контролерка почала вимагати у мене ШТРАФ за безквитковий проїзд, затуливши собою прохід до валідатора на середньому майданчику тролейбуса…», ‒ написала Тетяна у соцмережі.
Попри намагання врегулювати ситуацію, штраф із Тетяни таки стягнули. За її словами, контролер разом із водієм не давали їй ані можливості сплатити за проїзд через валідатор, ані вийти з салону.
За коментарем журналісти «Вголос.Zt» звернулися до заступника міського голови Олександра Шевчука. Посадовець ніяким чином не відреагував на дану ситуацію. Єдине, що зміг порадити, це звернутися на гарячу лінію КП «Житомиртранспорт». Адже саме це підприємство наразі здійснює контроль за оплатою проїзду пасажирами.
Користувачі соцмереж у коментарях зазначають, що такі ситуації у комунальному транспорті є типовими.