Ручки та термочашки на 13 тисяч гривень закупило 9 серпня управління культури Житомирської міської ради. Кошти перерахували київській фірмі.
Торговий дім “Еней”, зареєстрований у Києві, отримав 9 серпня 13 тисяч гривень за термочашки та ручки від міського управління культури. Інформація про це міститься на єдиному порталі використання публічних коштів.
Фірма виграла тендер на термочашки та металеві ручки із емблемою міста ще у червні поточного року.
Згадана продукція містить досі не затверджений логотип Житомира, який активно використовувався під час виборчої кампанії міського голови Сергія Сухомлина.
Нагадаємо, що у мерії закупили 200 значків із логотипом міста у фірми з Дніпра, яка виграла тендер. Міський голова не вважає проблемою те, що емблема міста, яку використовують на сувенірах, досі не затверджена.