Заступник міського голови Дмитро Ткачук розповів, що має амбітний план на перспективу розвитку транспортної мережі.
“Питання у тому, на скільки ми зможемо реалізувати план. Коли я “заходив” на посаду, то обов’язки звужувалися до такого неформального «рішалово по маршрутках». Мене це не зовсім задовольняє і так не має бути. Сьогодні питання транспорту в місті є набагато ширшим і для себе я виокремлюю сім напрямків замість двох існуючих”, – розповів він
Також заступник голови Житомирської міської ради наголосив, що раніше були виокремлені питання громадського транспорту і безпеки руху. А це те, зокрема, чим займалися профільні заступники і управління транспорту.
“Я вважаю, що ми маємо розширити свій кругозір і підняти питання паркінгів, які ніхто ніколи не піднімав, велоінфраструктури, які теж не піднімалися, питання “таксі” – абсолютно стихійне і хаотичне явище, яке ніяким чином не легалізоване і не упорядковане. Також треба підняти питання безбар’єрності, яке є критичним. Число людей з інвалідністю збільшується. У нас зараз також є учасники АТО. Ми маємо забезпечити соціальні гарантії для пересування у місті: мусить бути пристосований транспорт, пішохідні простори. Бо незалежно хто з нас на чому їздив, ми рано чи пізно стаємо пішоходами”, – розповів Дмитро Ткачук.
Заступник мера сказав, що у державі все фінансується за програмами. Тому місто мусить мати комплексну програму, щоб мати на це кошти.
“Якщо у нас у дороги в рік закатуються мільйони гривень, то тротуари чомусь не в пріоритеті. Це в чомусь і комунальників парафія, але я вважаю, що пішохідний рух є і однією складовою транспорту, тому ми маємо на нього теж поставити певний пріоритет”, – прокоментував він.
Нагадаємо, що Дмитро Ткачук розповів у інтерв’ю “Вголос.zt” про те, що саме може фінансувати місто, про пільги учасникам АТО та незаконні оголошення в маршрутках.
Фото: Анна Максимова