Житомирська обласна рада до 2019 року планує перейти на електронний документообіг. Така ініціатива обійдеться обласному бюджету у 4 млн грн. Відповідний проект рішення з цього приводу оприлюднили на офіційному сайті органу місцевого самоврядування.
За задумом обласної ради, протягом 2017 року на потреби для документообігу виділять 1 млн 800 тис. грн, а 1 млн 675 тис. грн — у 2018 році. У 2019 році з бюджету дадуть останні 525 тис. грн.
Левову частку цих коштів — 2,5 млн грн витратять на програмне забезпечення. Ще трохи більше мільйона піде на комп’ютери та інші прилади. Решта коштів піде на налаштування програми та її захист.
У пояснювальній записці до документу йдеться, що в такий спосіб обласна рада хоче заощадити кошти на заправку та ремонт оргтехніки та як мінімум вдвоє зменшити використання паперових документів. Відтак, у органі місцевого самоврядування планують до кінця 2019 року практично повністю перейти на систему електронного документообігу.
Нагадаємо, що Житомирська міська рада виділить на електронний документообіг 8 млн. грн. З 1 січня жителі Житомирської області зможуть зареєструвати свої земельні ділянки онлайн.