Директор обласного виробничо-технічного центру стандартизації, метрології та якості продукції (“Облагростандарт”) Андрій Дяченко написав заяву на звільнення за згодою. Про це він повідомив 27 січня під час засідання постійної комісії з питань бюджету. Депутати розглядали питання ліквідації згаданого підприємства.
“Щойно я написав заяву на звільнення за згодою сторін і зареєстрував у канцелярії. Чому я це зробив — можу пояснити. Я був депутатом минулого скликання, працював заступником голови обласної ради і ніколи не думав, що буду гробарем або поховальною бригадою для комунального підприємства. Тим більше такого, яке має унікальну складову. Їх залишилося всього п’ять в Україні. Якщо хтось не знає, чим займається підприємство — пошукайте в Інтернеті. Лікнеп проводити не буду”, – сказав Андрій Дяченко.
У обласній раді не знають, у скільки їм обійдеться ліквідація підприємства. Дяченко каже, що потрібно буде не менше 2 млн грн.
Наприкінці минулого року Житомирська обласна рада прийняла рішення виділити 240 тис. грн на погашення податкового боргу підприємства. Однак вони до “Облагростандарту” так і не дійшли. Адже кошти надійшли запізно.
“Спеціалісти, які працюють на підприємстві, зверталися із проханням дозволити їм провадити подібну діяльність на території області. Ми обома руками готові підтримати це, передати їм обладнання, аби функція, яку виконувало підприємство, продовжувала виконуватися і люди на цьому заробляли”, – прокоментував ситуацію перший заступник голови Житомирської обласної ради Сергій Крамаренко.
Однак мова йтиме вже не про комунальне, а про приватне підприємство.
Депутат Житомирської обласної ради Дмитро Кропачов сказав, що підприємство до 2015 року приносило прибутки.
“Ось звіти підприємства. Я всі зберігаю. З 2011 року воно приносило прибутки. У 2013 році воно принесло прибутків на більше, ніж мільйон гривень. Попереднього керівника за минулої каденції ми викликали на сесію, оголошували догани. За цієї каденції його таки звільнили”, – стверджує Дмитро Кропачов.
Керівництво обласної ради стверджує, що прибутки підприємства отримувало від здачі свого майна в оренду. При чому, кажуть в обласній раді, майно здавалося не через агенцію управління майном органу місцевого самоврядування, а напряму. Якою буде подальша доля підприємства і що з ним робити — депутати обіцяють вирішити вже у березні. На той момент буде відомо, скільки коштів потрібно для його ліквідації.
Нагадаємо, що у Житомирській міській раді створили підприємство, яке займатиметься орендою комунального майна. У 2016 році жителі області отримали майже півмільярда гривень за здачу в оренду своєї землі.