Сто великих комфортних автобусів замінять житомирські маршрутні «таксі»

Для того, щоб сполучити всі мікрорайони Житомира та пов’язати їх в єдину мережу комунального транспорту, необхідно сто додаткових одиниць техніки. У міській раді розглядають варіант часткових закупок таких автобусів вподовж двох років, щоб закрити першочергову потребу. Про це повідомив заступник міського голови Дмитро Ткачук, – інформує прес-служба міської ради.

«Для того, щоб сполучити всі мікрорайони міста та пов’язати їх в єдину мережу комунального транспорту, нам необхідно сто додаткових одиниць техніки. Ми визначили 14 потенційних маршрутів, які дозволять забезпечити транспортом ті частини міста, де немає комунального. Для бюджету міста то є доволі великі цифри. Один автобус коштуватиме місту понад 3 млн грн, 20 автобусів близько – 62 млн грн. Тому ми розглядаємо варіант часткових закупок таких автобусів вподовж двох років, 2017 та 2018, по 20 одиниць, щоб закрити першочергову потребу та поступово рухатися в програмі нарощення комунального автопарку», – сказав Ткачук.

За його словами, таке рішення зумовлене незадовільним станом послуг пасажирських перевезень та низьким рівнем сервісу. Економіка штовхає до підвищення цін, приватні перевізники наполягають на підвищенні тарифів. Ситуація, коли перевізники домінують на ринку, займають 2/3 всіх перевезень та страйками намагаються диктувати місту свої умови, є неприйнятною. Тому, щоб у майбутньому не виникало таких ситуацій, місто повинно нарощувати свої власні потужності. Саме за таких умов питання про підвищення тарифів на перевезення пасажирів буде стояти по-іншому.

«Ми плануємо змінити схему маршрутів. Можемо зробити більш короткі маршрути, які будуть в єдиній сітці, а це дасть можливість забезпечити їх меншою кількістю транспорту. Рівномірний розподіл техніки в залежності від потреб пасажирів дасть можливість оптимізувати кількість громадського транспорту. Необхідність у двох сотнях маршруток на вулицях міста зникне. Сто великих комфортних автобусів замінить двісті маленьких маршруток. Зараз ми проходимо депутатські комісії, презентуємо проект та плануємо внести зміни в цільові програми. Якщо депутатський корпус підтримає рішення, то перші міські автобуси можуть з’явитися восени цього року. Після виділення коштів, будемо оголошувати тендер для придбання транспорту. Якщо проект буде успішним, ми плануємо не відтягувати, а на початку 2018 року закупити другу партію автобусів», – додав заступник міського голови.

Нагадаємо, експлуатація тролейбуса на 100 км дорожча, ніж дизельного автобуса. Обласне управління освіти закупить автобуси у фірми заступника секретаря РНБО.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *