Житомирську облдержадміністрацію на всеукраїнському рівні визнали найбільшим замовником «прихованої» політичної реклами. Про це свідчать результати моніторингу експертів Інституту масової інформації, який тривав з 24 по 30 липня. Про це повідомили на офіційному сайті інституту. Експерти моніторили та вивчали новини у десяти всеукраїнських інтернет-виданнях.
«Протягом періоду моніторингу беззаперечним лідером з замовлення джинси в онлайн-ЗМІ стала Житомирська ОДА. Третина всіх матеріалів з ознаками політичного замовлення стосувалась Житомирщини. На другому місці, як і минулого моніторингового періоду, виявилась Тернопільська ОДА і її очільник Степан Барна, на третьому — Українська православна церква Московського патріархату», – йдеться у повідомленні.
Довідково: джинса – сленгове слово, яке використовується переважно в медійній спільноті. Синонім терміна «прихована реклама». Означає зумисну приховану рекламу, подану у вигляді новин, авторських текстів, аналітики й телевізійних програм тощо.
Джинса вважається грубим порушенням журналістських стандартів, зокрема основних принципів журналістської діяльності — принципу збалансованості та неупередженості подачі інформації. Одна з версій походження терміна, за версією журналістів інтернет-видання «Телекритика», — це джинси, в кишеню яких кладеться гонорар за підготовку та/або розміщення замовних матеріалів. В Україні моніторингом джинси та неналежного маркування займається Інститут масової інформації.
Нагадаємо, що у половині районів, в які їздив голова облдержадміністрації, у жовтня пройдуть вибори. Найбільше своєю увагою посадовці облдержадміністрації «балували» Новоград-Волинський та Хорошівський (колишній Володарсько-Волинський) райони. Там вони побували аж тричі.