Кандидати на голів та депутатів об’єднаних територіальних громад Житомирщини надто пасивно проводять свою агітацію. Про це під час прес-конференції зазначив координатор громадської мережі «Опора» у Житомирській області Тарас Чмут.
«Перше, що ми зафіксували, це низька передвиборча активність кандидатів. Лише з другої половини жовтня вони почали зустрічатися з виборцями та розповсюджувати друковані матеріали», – сказав доповідач.
За його словами, до таких засобів як рекламні щити чи банери вдаються дуже мало кандидатів. Найбільшу активність і щодо участі у виборах в об’єднані територіальні громади і безпосередньо в агітації проявляють три політичні сили: «Батьківщина», «БПП-Солідарність» та «Укроп».
«Хочемо відразу застерегти кандидатів, які розміщують рекламні щити. Днями зафіксували у Житомирі рекламу кандидата у Оліївську ОТГ. На рекламному носії не було помітно інформації про те, чиїм коштом і де виготовлено агітаційну продукцію», – додав регіональний координатор «Опори».
Загалом же, зазначив Тарас Чмут, передвиборча кампанія на Житомирщині проходить без масових порушень і відносно в межах закону.
Нагадаємо, що 29 жовтня в області пройдуть вибори у 13 об’єднаних територіальних громадах. У червні місяці вже створені ОТГ отримали понад 155 млн грн на формування інфраструктури.