Торік за місяця користування спеціальними конструкціями зовнішньої реклами комунальне підприємство «Реклама» отримало 2033695,05 грн. Але чистий прибуток становив лише 345 тис. грн.
Зокрема, найбільше прибутку принесли спеціальні наземні конструкції, які називають біл-бордами. Цей різновид зовнішньої реклами «заробив» у 2015 році 1236035,69 грн. Лайтпостери принесли комунальному підприємству 764145,35 грн, а троли та транспаранти-перетяжки – 11664,85 грн.
На інформаційний запит «Вголос.zt» міська рада надала цифри. У таблиці – отриманий дохід за місця користування спеціальними конструкціями зовнішньої реклами протягом останніх трьох років.
Нагадаємо, житомиряни з комунальниками почали чистити місто від незаконної реклами. Акція розпочалася 19 лютого.