Житомирська міська рада замовить розробку спеціального програмного забезпечення, яке дозволить вести облік встановлених кіосків та вкрадених люків. Відповідну інформацію містить портал публічних закупівель «ProZorro».
Тендер на розробку та закупівлю такого програмного продукту оголосили 30 листопада. Згідно із технічною документацією, програма становитиме собою своєрідну «базу» рекламних носіїв, тимчасових споруд, незаконної торгівлі та відсутності люків. Планується, що ця програма буде доступною всім комунальним службам та профільним управлінням.
Закупити цю програму у Житомирській міській раді планують за 99 тис. грн, а поставити її мають до 31 грудня. Пропозиції від учасників прийматимуть до 9 грудня.
Нагадаємо, що у Житомирській облдержадміністрації витратять майже 200 тис. грн на електронний документообіг. У Житомирській міській раді з жовтня проекти рішень надсилаються в електронному вигляді.