Під час сесії Житомирської міської ради, 24 лютого, депутати погодили структуру нових виконавчих органів міської ради та їх штатну чисельність. Як повідомив перший заступник міського голови Олексій Ясюнецький, у складі міськради з’являться нові структурні підрозділи, а штатна чисельність збільшиться на 70 одиниць.
«Наразі ми маємо 320 штатних одиниць. Відбувається оптимізація, а саме: створення департаменту житлово-комунального господарства (об’єднає відповідні управління) та департаменту містобудування (це об’єднання архітектурного та земельного управлінь), а також реорганізація інших структурних підрозділів. Внаслідок цього планується скорочення 23 штатних одиниць. Разом із тим, на виконання вимог закону ми мусимо створити додаткові виконавчі органи, зокрема інспекцію архітектурно-будівельного контролю та управління з реєстрації громадян за місцем проживання. Пропонована чисельність – 388 штатних одиниць. Це з урахуванням новоутворених департаментів», – пояснив Ясюнецький.
Після обговорення депутати також прийняли рішення додати ще дві штатні одиниці – їх додадуть до реорганізованого департаменту праці та соціального захисту.
Зі свого боку директор департаменту бюджету та фінансів міської ради Сергій Гаращук зазначив, після реорганізації має бути створено 28 структурних підрозділів. Крім них, з його слів, у мерії повинні створити ще дві реєстраційні служби.
При цьому депутатка Любов Цимбалюк наполягла на необхідності підготувати додаток до проекту рішення щодо загальної кількості штатних одиниць. Її підтримала депутатка з Опозиційного блоку Наталія Леонченко.
Нагадаємо, перед виборами теперішній міський голова Сергій Сухомлин обіцяв на 50% скоротити штат міської ради. Але на сьогодні він навпаки хоче збільшити кількість працівників. Про це повідомила кореспонденту «Вголос.zt» депутат міської ради Любов Цимбалюк.
Текст: Олександр Трохимчук
Фото: Олександр Трохимчук