Житомирські аудитори виявили порушення в Овруцькій міській раді на суму майже 645 тис. грн. Про це повідомила прес-служба Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області.
«Контролем охопили діяльність установи, починаючи з 1 січня 2016 року. Зокрема, аудитори встановили факти нездійснення орендарями розрахунків за оренду комунального майна на понад 308 тис. грн, про що поінформовано органи Державної фіскальної служби для вжиття відповідних заходів реагування. Ще майже 49 тис. грн бюджет недоотримав внаслідок несплати орендної плати за тимчасове користування конструкціями зовнішньої реклами, а також, понад 22 тис. грн – через непроведення покупцем у повному обсязі розрахунків за придбане комунальне майно. Також аудитори з’ясували, що зайво витрачено з бюджету майже 250 тис. грн на оплату підрядним організаціям завищених обсягів та вартості виконаних ремонтно-будівельних робіт. Крім зазначеного, безпідставно виплачено матеріальну допомогу робітникам, зайнятим обслуговуванням Овруцької міської ради, на загальну суму понад 16 тис. грн», – йдеться у повідомленні.
В управлінні кажуть, що вжитими заходами наразі забезпечили усунення виявлених порушень на загальну суму понад 407 тис. грн. Овруцькій міській раді надіслали обов’язкові вимоги щодо усунення виявлених порушень та застосували фінансові санкції у вигляді попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства. Про результати ревізії поінформували правоохоронні органи.
Нагадаємо, Житомирський центр первинної допомоги проведе аудит своєї діяльності. У Житомирському будинку «престарілих» аудитори виявили розтрати на понад мільйон гривень.