Житомирянин пропонує міській раді повернути колишній метод боротьба із нелегальними рекламними об’явами, які заполонили всі стовпи та стіни будинків міста. Мова йде про автодозвон на номери власників реклами. Автододзвон відбуватиметься безперервно – таким чином, номер телефону, вказаний в оголошенні, фактично блокуватиметься. Відповідну електронну петицію оприлюднили 23 січня. Триває збір підписів.
«Пропоную запровадити простий спосіб боротьби із нелегальними оголошеннями, а саме запровадити автоматичний телефонний додзвон. Пропоную всі телефонні номери, записані на нелегальних оголошеннях, працівниками благоустрою вносити в спеціальну програму автодозвона. Протягом дня людям, які розмістили всі ці матеріали на стовпах, будуть надходити дзвінки із записаним зверненням про необхідність прибрати незаконні оголошення та звернутися до інспекції з благоустрою для складання адміністративного протокола. У разі, якщо особа не зверниться до інспекції, програма буде постійно здійснювати виклик на телефон, тим самим блокуючи його. З часом, люди зрозуміють, що простіше законно розміщувати рекламу, ніж псувати вигляд міста. Така система працює в багатьох українських містах. Тому краще один раз виділити гроші на таку програму, ніж щороку на роботу працівників, краску та засоби для зняття оголошень», – написав автор петиції Дмитро Савицький.
Петиція має набрати не менше 250 підписів впродовж трьох місяців для її подальшого розгляду відповідальними особами Житомирської міської ради. Варто зауважити, що у Житомире такий спосіб боротьби із несанкціонованою рекламою запровадили у 2012 році. Тоді про введення автоматизованої комп’ютерної програми «Автодозвон» рішення прийняли у ході засідання виконавчого комітету. Але наразі система не працює.
Нагадаємо, вади, хиби та огріхи вулиці Лятошинського, Грушевського, Небесної сотні, Івана Мазепи у фотонотатках «Вголос.zt».