Муніципальну інспекцію Житомирської міської ради, про яку так багато говорили, створили. Таке рішення депутати прийняли ще на позаминулій сесії. Щоправда, ані проекту створення інспекції, ані готового рішення на офіційному сайті мерії знайти не вдалося.
Положення про новостворену муніципальну інспекцію нам надали у прес-службі міської ради. Тож ми вирішили проаналізувати, чим же займатиметься інспекція і які надії покладають на неї ініціатори її створення.
Сама інспекція, йдеться у положенні, не є комунальним підприємством. Її у міській раді позиціонують як самостійний виконавчий орган із повноваженнями відділу.
Схоже, що КП «Реклама», яке мають ліквідувати вже на найближчій сесії Житомирської міської ради, не єдине підприємство, що підпаде під реорганізацію. Невдовзі подібна доля може спіткати і КП «Інспекція з благоустрою». І хоча мова про ліквідацію цього підприємства ще не йде, його повноваження вже вписані у положенні про муніципальну інспекцію. Згідно документу, новостворена установа має опікуватися благоустроєм, рекламою та торгівлею.
Зарплатню працівники новоствореної інспекції отримуватимуть з міського бюджету. Дана норма теж прописана у положенні.
До речі. Ініціатива житомирської мерії не нова. Так, муніципальна інспекція з благоустрою вже функціонує в Івано-Франківську.
Нагадаємо, що на сайті Житомирської міської ради розміщено проект рішення сесії про ліквідацію КП «Реклама».