Держаудитслужба виявила порушення у проведенні тендеру Житомирським ТТУ

Північний офіс Держаудитслужби виявив порушення у проведенні тендеру на закупівлю пального для автобусів КП «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Житомирської міської ради. Відповідну інформацію оприлюднили на порталі публічних закупівель «ProZorro».

«Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу, в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель та в частині не відміни замовником закупівлі», – йдеться у документі.

Висновок аудиторів оприлюднений на сайті 18 жовтня. В той же час 28 жовтня тендерний комітет ТТУ оприлюднив на «ProZorro» укладений договір на постачання пального. Згідно законодавства, протягом 5 робочих днів комунальне підприємство мало оприлюднити документи про усунення виявлених порушень або надати аргументи на заперечення. Дані відомості тендерний комітет Житомирського трамвайно-тролейбусного управління мав розмістити на порталі «ProZorro» 25 жовтня. Однак станом на 16:35 28 жовтня на сайті вони так і не з’явилися.

Нагадаємо, що про ознаки порушення при закупівлі пального житомирським ТТУ аудитори повідомили ще на початку жовтня. У Хорошівській селищній раді аудитори виявили фінансові порушення на понад 877 тисяч.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *