Для стабільної роботи електротранспорту Житомирського тролейбусно-трамвайного управління не вистачає понад 30 водіїв. Про це «Вголос.zt» розповів заступник міського голови Дмитро Ткачук.
“Зараз ситуація така, що кількість водіїв, яких ми випускаємо на рухомий склад, є не достатньою. Щоб тролейбуси курсували довше, має бути забезпечена зміна. Водій, який виїжджає о 05:00 ранку має відпрацювати десять робочих годин. Потім на його місце має сісти інший водій, який допрацює цю зміну. Якщо ж ні, то він має їхати в депо. У цьому році ми навіть не реалізовували проект з нічними тролейбусами через те, що не вистачає водіїв», – сказав Ткачук.
Водіям тролейбусів пропонують зарплатню від 5 до 8 тис. грн, офіційне працевлаштування та безкоштовне навчання.
До слова, керівник комунального підприємства «Житомирське трамвайно-тролейбусне управління» Андрій Нечуйвітер у березні отримав зарплату у сумі 36 тис. 223 грн 13 коп. Керівнику вкрай бідного та фактично збиткового підприємства дали премію у розмірі 10 тис. 820 грн.
Нагадаємо, на міські лінії у Житомирі виходить трохи більше половини тролейбусів, ніж є у наявності. У неробочому стані – 38 тролейбусів, з них: на консервації – 28 одиниць, на капітальному ремонті – 5 одиниць, в очікуванні ремонту – 5 одиниць. Виходять на лінію 92 тролейбуси 1982-2007 років випуску.
Автор: Юлія РАДЬКО.