Житомиряни просять скоротити муніципальну інспекцію міської ради з метою економії коштів. Кажуть, вона дублює функції інших органів. Відповідну електронну петицію оприлюднили 21 жовтня.
“З метою економії міських бюджетних коштів скоротити МУНІЦІПАЛЬНУ ІНСПЕКЦІЮ Житомирскої МІСЬКОЇ РАДИ так як дані функції є завданнями МВС і Фіскальних органів! Для чого створено дублюючий орган? дані працівники цілими днями без діла бовтаються по місту, п’ють каву і отримують зарплату з наших податків”, – написав автор звернення Сергій Тенев.
Головним завданням інспекції є здійснення контролю за станом благоустрою у м. Житомирі, дотриманням законодавства у сфері зовнішньої реклами, торгівлі на території міста Житомира, проведення щоденної роботи щодо попередження та недопущення порушень в сфері благоустрою. Згідно із затвердженим штатним розписом у муніципальній інспекції працює 19 працівників: начальник інспекції, два заступники начальника, інспектор та 15 спеціалістів 1-ї категорії.
Нагадаємо, стало відомо, у скільки Житомиру обходитиметься муніципальна інспекція. Відповідно до минулорічної інформаації, щомісяця робота інспекції обходилася бюджету Житомира у 84 тис. 642 грн. У березні 2018 року міська рада одягла муніципальну інспекцію у нову форму. У липні 2017 року «муніципалів» очолив колишній міліціонер.