Житомирське трамвайно-тролейбусне управління до кінця року заплатить 350 тис. грн за обслуговування валідаторів комунальному підприємству «Житомиртранспорт». Звіт про укладений договір оприлюднили на порталі публічних закупівель «ProZorro».
Договір на згадану суму підписали 28 жовтня. Вартість обслуговування одного валідатора протягом місяця становитиме більше 225 грн. У додатку до документу також зазначено, що ця ціна може змінюватися. Підставою для цього, згідно додатку до договору, може стати «зміна статусу Оператора як платника податку», обсяг надання послуг та підвищення мінімальної зарплати тощо.
Документом також визначено, у який спосіб КП «Житомиртранспорт» звітуватиме перед ТТУ. Однак оскільки доступ до програмного забезпечення на сьогоднішній день мають лише у «Житомиртранспорт», то перевірити достовірність звітів не зможуть. Доведеться вірити на слово.
У новому договорі «Житомиртранспорт» суттєво «перестрахувався» від відмови ТТУ оплачувати виставлені рахунки. Так, у пункті 4.4.3. договору йдеться, що якщо акт прийому-передачі не підписується протягом 5 робочих днів, то він автоматично вважається підписаним. І має бути оплаченим. Претензії ж прийматимуться протягом лише 2 робочих днів. У такий спосіб на комунальному підприємстві «винесли уроки» минулого року, коли трамвайно-тролейбусне управління відмовилося сплачувати кошти за обслуговування АСООП через буцімто безпідставність такої оплати.
Окрім цього, у новому договорі зазначено, що повне обслуговування автоматизованої системи оплату за проїзд (валідаторів) здійснюватиме «Житомиртранспорт». Раніше у Житомирському трамвайно-тролейбусному управлінні скаржилися, що валідатори, які вийшли з ладу, ремонтують коштом ТТУ.
Примітно, що договір із «Житомиртранспорт» підписали без проведення тендеру. Жодного обґрунтування такої процедури на сайті «ProZorro» не вказано.
Нагадаємо, що валідатори, які встановлені у комунальному транспорті, не зареєстровані у податковій. Придбані за кошти бюджету Житомира валідатори лежать на КП «Житомиртранспорт» без використання з червня 2018 року.