Газета «Місто» тепер матиме новий вигляд. Її можна буде дістати безкоштовно зі спеціальної скриньки в центрі Житомира, або з рук розповсюджувачів. Директор комунального підприємства «Інформаційно-видавничій центр Житомирської міської ради» Андріан Федун обіцяє розміщувати на сторінках цікавий матеріал про життя міста і про досягнення та недоліки роботи місцевої влади.
«Ми не кажемо, що раніше газета була гіршою, а просто вирішили запровадити зовнішні і внутрішні зміни. Ми за те, щоб це видання було доступним для кожного жителя і містило цікавий матеріал всередині. Не було, як говорять, «підлизане під владу», а щоб у ньому була висвітлена діяльність органів влади і також болючі актуальні теми», – розповіла начальник управління по зв”язках із громадскістю Анастасія Рибак.
Фінансування, яке виділялося на рік – у сумі 550 тис, цього разу депутацький корпус дозволив використати на півроку, щоб газета збільшила тираж, запровадила зміни і зарекомендувала себе.
Головна мета видання – зв’язок житомирян і влади – ведення конструктивного діалогу, тож уже сьогодні газета просить надсилати листи і приходити зі своїми ідеями.
«Перед нами стоїть завдання – налагодити контакт між мешканцями Житомира і владою. Донести один одному свої бачення і побажання. Хочемо, щоб газета була впізнаваною і доступною, щоб кожен міг отримати її», – розповів Андріан Федун.
Житомир – перше місто, де стартує проект безкоштовного розповсюдження газет із антивандальних скриньок. Подібний досвід існує у Європі та США.
«Місто» виходить тиражем у 10 тис екземплярів. У планах виготовити сім скриньок і розмістити, поки, у центрі міста, де є камери спостереження. Наполовину бокс наповнений піском для стійкості, а у верхній частині є клапан, який можна підняти і дістати газету. Організатори сподіваються на порядність і чесність громадян.
Скриньки виготовлятимуться на підприємствах Житомира. Ціна однієї – близько 7,5 тис грн.
Зараз газета потребує розширення штату. Запрошуються журналісти і менеджери з продажу рекламного поля. Обіцяють оклад, гонорар, відсотки за роботу з рекламодавцем і повний соцпакет.
«Розраховуємо, що газета буде заробляти на себе за рахунок розміщення реклами. Приноситиме прибуток у бюджет міста», – додав Федун.
Нагадаємо,у квітні Житомирська міська рада пообіцяла виділити майже 7 млн на парки.