Голова облдержадміністрації Ігор Гундич підписав розпорядження від 15.11.2016 № 299-к «Про оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади». Відповідно до документу, конкурс оголошено на зайняття вакантної посади заступника голови – керівника апарату Житомирської обласної державної адміністрації. Про це повідомила прес-служба облдержадміністрації.
«Також затверджено Умови проведення конкурсу на зайняття вакантної посади. Вимоги до професійної компетентності – вища освіта (рівень магістр), досвід роботи на посадах державної служби категорій «Б» чи «В», в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше двох років та вільне володіння українською мовою», – йдеться у повідомленні.
Для участі в конкурсі подаються такі документи:
1) копія паспорта громадянина України;
2) письмова заява про участь у конкурсі із зазначенням основних мотивів до зайняття посади державної служби (за формою згідно з додатком 2 Порядку проведення конкурсу на зайняття посад державної служби), до якої додається резюме у довільній формі;
3) письмова заява, в якій повідомляється, що до особи не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», та згода на проходження перевірки та оприлюднення відомостей стосовно особи відповідно до зазначеного Закону або копія довідки встановленої форми про результати такої перевірки;
4) копія (копії) документа (документів) про освіту;
5) заповнена особова картка встановленого зразка;
6) декларація про майно, доходи, витрати і зобов’язання фінансового характеру за 2015 рік.
Документи приймаються за адресою: м. Житомир, майдан ім. С. П. Корольова, 1, каб. 216, до 18:15 год. 1 грудня 2016 року.
Конкурс проходитиме 6 – 7 грудня 2016 року (початок о 10-й год.), м. Житомир, майдан ім. С.П.Корольова, 1.
Нагадаємо,