Київський картонно-паперовий комбінат: як конструкція поштової тари робить кращим життя бізнесу та покупців

Аби збільшити кількість замовлень, український бізнес використовує різні методи – покращує якість продукції, встановлює доступні ціни, замовляє рекламні інтеграції. Однак непримітним, але важливим напрямком є підбір сучасного поштового пакування. Київський картонно-паперовий комбінат завдяки інвестиціям австрійського Pulp Mill Holding GMBH пропонує інноваційне рішення – комерційну тару Easy box.

Особливості комерційного пакування від Київського картонно-паперового комбінату

Картонна коробка для транспортування продукції з першого погляду здається вторинним інструментом, який не здатний серйозно вплинути на розвиток бізнесу. У реальності грамотно підібрана тара стає ключем для виходу українських компаній на провідні європейські ринки.

Власник Київського картонно-паперового комбінату доктор Хайнц Ціннер (Heinz Zinner) разом із топ-менеджментом компанії за часів війни не припиняв модернізацію і розвиток устаткування для комерційного паковання. Було закуплене спеціалізоване обладнання, щоб отримати європейський формат поштової тари з такими характеристиками:

  • перероблений папір або картон (макулатура) у якості екологічного матеріалу для створення боксів з можливістю повторного використання;
  • відривна стрічка для швидкого та зручного відкриття коробки, яка дає змогу відмовитися від скотчу, пухирчастої плівки;
  • відсутністю шкідливих компонентів, які після викидання десятиліттями розкладаються у ґрунті, забруднюючи довкілля;
  • універсальність паковання та індивідуальний підхід до українських замовників.

Тара з переробленої макулатури від ККПК може витримувати удари, падіння, інші негативні зовнішні впливи, тому гарантується відсутність пошкоджень товару всередині. Гофрокартон можна навіть використовувати для безпечного перевезення скляних пляшок з алкогольними та безалкогольними напоями. Тож розчарування, коли замовлення дорогого вина онлайн завершувалось прибуттям розбитих пляшок, залишається в минулому.

Переваги комерційного пакування від ККПК для бізнесів

Обухівський завод паперу у 2022 році представив новий формат тари e-commerce. Це співпало із приходом нового власника Київського картонно-паперового комбінату Хайнца Ціннера (Heinz Zinner). Оновлене паковання вже привернуло увагу провідних українських поштових і логістичних операторів, видавництв, промислових підприємств, які доставляють замовлення, зроблені онлайн, всією Україною. Результатом активної співпраці стали такі переваги тари:

  • спрощення процедури пакування посилок, адже не потрібно користуватися скотчем;
  • безпечність розпаковування, яке завдяки наявності відривної смужки проводиться без канцелярського ножа;
  • пришвидшення опрацювання замовлень, тому що оператор витрачає менше часу на запаковування.

Екологічність пакування забезпечується відсутністю в ньому поліетилену та за застосуванням вторинної сировини. Для покупця є можливість повернути замовлення в тій самій тарі. Це досягається завдяки наявності додаткової відривної стрічки в комплекті з коробкою. Відома в Обухові та районі «картонажка» з радянського підприємства перетворилась на зразок успішного європейського комбінату зі сучасними підходами до роботи. Не останню роль у цьому успіху відіграв новий австрійський власник.