На нараді комунальних підприємств 22 лютого заступник начальника управління комунального господарства Житомирської міської ради Віталій Шевчук наголосив, що до 25 лютого треба визначитися з предметами перших закупівель, що будуть здійснюватись за допомогою електронної системи.
“Відповідно до цього доручення вам необхідно визначитися, на чому комунальне підприємcтво буде вчитись. Визначіться, що можна не терміново закупляти – в режимі, від якого ви не постраждаєте”, – сказав Шевчук.
Закупівлі через електронну систему можливі від трьох тисяч гривень на рік. До цього входять товари, робота і послуги.
“До третього березня буде тестовий режим, а з третього березня вже почнемо займатися закупками через ProZorro. Поки ми визначаємо закупівлі самі, бо Закон України ще не підписаний. Коли підпишуть закон, ми вже вмітимемо це робити”, – додав заступник начальника управління.
Нагадаємо, що житомирянам розповіли як економити з електронними закупівлями ProZorro.