Якраз у той день, коли позачергова сесія Житомирської міської ради поставила під сумнів легітимність логотипа Житомира, управління культури перерахувало 8 тисяч 758 гривень за сувенірну продукцію із літерою «Ж».
Ще майже десять тисяч гривень у мерії мають перерахувати за фоторамки з магнітним календарем, які також збираються прикрасити логотипом Житомира. Тендер на цю продукцію закінчився напередодні позачергової сесії, 13 липня.
Тим часом, депутати Житомирської міської ради стверджують, що нинішній логотип міста, який використовується у сувенірній продукції, не затверджений жодним рішенням.
Нагадаємо, що міський голова Житомира Сергій Сухомлин пообіцяв скасувати всі закупівлі сувенірів, якщо виявиться, що логотип справді не затверджували. У червні місяці міська рада планувала витратити на посуд та сувеніри із літерою «Ж» 22 тисячі гривень.