У Житомирі затвердили Архітектурно-художню концепцію зовнішнього вигляду вулиць та територій міста Житомира. Відповідне рішення було прийняте 22 грудня виконавчим комітетом міської ради. Про це повідомила прес-служба міської ради.
“У розробці Архітектурно-художньої концепції, спільно з департаментом містобудування та земельних відносин, взяли участь більше, ніж 10 рекламних агенцій міста. У процесі роботи були вивчені та застосовані досягнення вітчизняного й зарубіжного досвіду у виготовленні та розміщенні інформаційних конструкцій”, – йдеться у повідомленні.
За словами головного архітектора міста Євгенії Черкасової, проект розроблявся, доопрацьовувався та перепрацьовувався упродовж останніх двох років. У складі цієї концепції є два порядки: порядок розміщення інформаційних засобів та порядок погодження паспортів опорядження фасадів. Це досить суттєве доповнення, яке дозволяє нам впорядкувати самі фасади. Суб’єкти господарювання матимуть можливість на кожну вивіску та на кожний інформаційний засіб зареєструвати декларацію про відповідність засобу вимогам Архітектурно-художньої концепції.
Концепція дозволяє та рекомендує до встановлення такі види інформаційних засобів:
- Вивіски з окремих букв та знаків без підложки – вивіски, кожна буква або логотип якої відкидають власну тінь на площину фасаду; можуть вбути виготовлені з будь-якого матеріалу – метал, камінь, дерево чи скло, пластик дозволено, але не рекомендовано.
- Плоскі та об’ємні вивіски.
- Світлові та несвітлові вивіски.
- Вивіски з окремих букв та знаків з плоскою підложкою.
- Лайтбокси.
- Aфішні конструкції.
- Панелі кронштейни.
- Панелі кронштейни з вказівниками.
- Таблички.
Нагадаємо, архітектурній пам’ятці по вулиці Хлібній повернуть автентичний вигляд. Сухомлина проситимуть відсторонити головного архітектора.