Мокрицький репрезентував путівник з новими назвами житомирських вулиць

Щоб не заблукати серед перейменованих 120 вулиць, краєзнавець Георгій Мокрицький склав путівник «Сімнадцять «миттєвостей» міста над Тетеревом». Буклет містить 17 світлин цікавих місць Житомира з оригінальними історичними замітками. На зворотній стороні видання надрукована карта-схема міста з новими назвами перейменованих об’єктів, продубльованих англійською мовою. Репрезентація путівника відбулася у Житомирі 29 червня.

мокриц буклет (14 из 31)

«До мене зверталися туристи з питанням, чому досі скрізь старі підписи. Я намагався зробити це видання максимально популярним, привабливим, яким і є наш славний Житомир, в якому ми спромоглися взяти  політичну гумку і стерти криваве більшовицьке минуле. Житомир – цікавий для туристів. Сьогодні популярно проводити вихідні не з горілкою і ковбасою, а гуляючи визначними місцями», – розповів краєзнавець Георгій Мокрицький.

мокриц буклет (5 из 31)

Для кращого орієнтування серед «нових» старих вулиць готують таблички і номери на будинки. Для історичної частини міста таблички будуть з підсвітленням, як і в дореволюційному Житомирі. Ціна  – 100-150 грн.

мокриц буклет (26 из 31)

мокриц буклет (21 из 31)

На цьому впорядкування міста не зупиняється. В планах упорядкувати вулицю Михайлівську.

«З вересня починаємо реконструкцію вулиці Михайлівської. Думаю, це буде місце, з котрого почнеться відродження старого Житомира. Вже відбувся тендер на реконструкцію тротуарів у центральній частині. Будуть замінені бордюри, закуплені 350 контейнерів для сміття європейського виробництва. Розглядається також питання, щоб розмістити на перейменованих вулицях інформаційні таблички з поясненням того, чиїм іменем названа вулиця і заслуги цієї людини», – сказав міський голова Сухомлин.

мокриц буклет (12 из 31)

мокриц буклет (18 из 31)

мокриц буклет (6 из 31)

мокриц буклет (4 из 31)

мокриц буклет (1 из 31)

Нагадаємо, у квітні в Житомирі запланували розвивати туризм. Вивчали питання раніше, ще у 2012 році. На той час подорожами по місту займалося усього чотири підприємства. Також, у березні Генеральний консул США приїжджав до Житомира, щоб налагодити ділові контакти для залучення інвестицій у туристичну сферу. Його зацікавила “космічна” спадщина міста.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *