У селищі Іванополі Чуднівського району відкрито пункт тимчасового базування бригади швидкої допомоги КУ «Центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф» Житомирської обласної ради, який розташований в Іванопільській амбулаторії загальної практики – сімейної медицини. Урочисте відкриття станції відбулося 20 липня. Про це повідомила прес-служба облдержадміністрації.
«У Чуднівському районі це – третій пункт «швидкої». Потреба у його відкритті була обумовлена зокрема й тим, що селище Іванопіль та прилеглі села розташовані на значній відстані від райцентру, за залізничним переїздом, який протягом дня доволі часто перекривається та зупиняє рух автотранспорту. Пункт обслуговуватиме 6,5 тисячі місцевих жителів, які проживають у радіусі 30 км», – розповів голова Чуднівської райдержадміністрації Петро Яригін.
У складі пункту – чотири фельдшери та чотири водії, які працюватимуть у цілодобовому режимі. Виділено спеціалізований автомобіль «швидкої» класу «В», який пройшов капітальний ремонт коштом місцевих органів влади. Відповідно до державної програми «Вчасна допомога», шляхом медичної субвенції пункт повністю укомплектований усіма необхідними медикаментами для надання екстреної медичної допомоги, в тому числі й акушерським набором для прийняття пологів.
«Відкриття пункту – результат співпраці облдержадміністрації, обласної ради, районних органів влади, які сформували консолідований бюджет: 500 тисяч гривень з обласного бюджету і 300 тисяч – з районного. Крім того, протягом останніх років Іванопільською селищною радою на потреби охорони здоров’я місцевої громади було спрямовано 900 тисяч гривень», – зазначив начальник управління охорони здоров’я облдержадміністрації Олександр Торбас.
Довідково. Процес створення та відкриття в області пунктів «швидкої» в районах області стартував у січні 2013 року. Іванопільський пункт – 43-й, що обслуговуватиме сільське населення. Вартість утримання цілодобового посту «швидкої» протягом року сягає 1 млн грн.
Нагадаємо, в області створено і діють 17 підрозділів місцевої пожежної охорони. З них на території об’єднаних територіальних громад – чотири.