На території Електровимірювача може з’явитися багаторівнева парковка

У Житомирі на проїжджій частині вулиць В.Бердичівській та Київський паркувати автомобілі заборонять. Натомість у місті з’явиться більше тисячі тимчасових парковок. У найближчому майбутньому частина цих паркінгів стануть платними. Якщо у мерії побачать великий попит на платні пакувальні місця, то у місті може з’явитися й багаторівнева, сучасна парковка. Про це розповів заступник міського голови Дмитро Ткачук на брифінгу для представників ЗМІ 13 липня.

виконком (1 из 24)«Схема організації паркувального простору на двох головних вулицях міста – Київській і В.Бердичівській вже погоджена у відповідних інстанціях. Але ми не просто забороняємо паркуватися на центральних вулицях, а пропонуємо альтернативу для водіїв. Після обстеження всіх прилеглих та паралельних вулиць, в зоні вулиці Київської ми нарахували тисячу потенційних та існуючих паркомісць і майже 600 таких по вул. В. Бердичівській. Протягом місяця буде встановлена система навігації. Для цього вже розробили навігаційний знак, який відповідає усім правилам дорожнього руху. Після того, як запрацює ця система, ми зможемо оцінити попит на такі парковки. Зокрема, побачимо, де саме паркуватимуться водії, яка їх кількість, періодичність. Після цього дослідження можна буде приймати рішення про організацію платних парковок в центральній частині міста», – пояснив Дмитро Ткачук.

вул. Київська (частина 1)
вул. Київська
Київська ч.2
вул. Київська
вул. В.Бердичівська
вул. В.Бердичівська
В.Бердичівська Ч.22
вул. В. Бердичівська

Так у міській раді планують вирішити проблему безпеки пішоходів та водіїв. Бо нерідко припарковане авто на проїжджій частині дороги ускладнює рух та стає причиною ДТП. Крім того, за словами Дмитра Ткачука, це дасть можливість вільно та швидко курсувати громадському транспорту, зокрема, тролейбусам.

«Складається враження, якщо людина купила авто, то місто має перед її ногами розстелитися. Вона паркується прямо під дверима міської ради чи кафе. Ми маємо цю тенденцію зламати. Потрібно створювати місто для людей, а не для автомобілів. Спочатку ми розвантажимо дві вулиці, а потім й усі інші. Наступна перспектива – це створення перехоплюючих парковок на в’їзді в місто.  Багато міст практикують різні мотиваційні пропозиції для власників авто. Наприклад, оплачуючи паркінг, ти отримуєш безкоштовний квиток на проїзд у громадському транспорті. Чи іншу преференцію. Ми над цим думаємо», – додав заступник міського голови.

Відведені майданчики для платного паркування потребують значних фінансових вкладень. Вони обов’язково повинні бути обладнані паркувальними автоматами з розрахунку не менше, як один автомат на 20 місць. Це значна інвестиція, яка окупається лише протягом двох років. Тому, хто саме обслуговуватиме платні майданчики – приватні особи чи комунальне підприємство – ще не відомо. У міській раді розглядають обидва варіанти.

Про вартість паркомісця говорити ще також рано. Але можна вже орієнтуватися, що система тарифів буде диференційованою, зокрема, залежатиме від часу перебування авто на парковці. Якщо буде попит на місця платних парковок, то у перспективі – створення  багаторівневих парковок.

«У центрі міста є велика територія Електровимірювача.  Зараз ведуться переговори про передачу об’єкта у власність міста. Тут можна завести інвестора під створення паркінгу», – сказав  Ткачук.

 

 

Навігаційний знак
Навігаційний знак

Більшість обласних центрів вже має подібний досвід. Наприклад, у Харкові було створено близько сотні платних парковок. Більшість водіїв відмовляються користуватися їхніми послугами і паркують свої автомобілі де заманеться. Відтак, паркування на тротуарах, у дворах будинків і на газонах набрало масового характеру.

Нагадаємо, з метою розвитку велосипедного руху та облаштування велосипедної інфраструктури міська рада  збирається облаштувати велопарковки.

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *