На восьмому місяці «коронавірусного» карантину Житомирська міська рада вирішила змінити свій регламент. У ньому планують передбачити особливості проведення сесій у час складної епідеміологічної ситуації. Відповідний проєкт рішення оприлюднили на сайті мерії.
Змінами до регламенту, зокрема, передбачать правила проведення дистанційних пленарних засідань та особливості голосування.
Зокрема, відтепер пленарні засідання Житомирської міської ради можна буде проводити в режимі відеоконференції або аудіоконференції, крім питань, що потребують таємного голосування. До порядку денного таких сесій вноситимуть виключно невідкладні питання життєдіяльності міста, як то зміни до бюджету та питання подолання наслідків надзвичайних ситуацій. Скликати такі сесії відтепер можна буде не пізніше, як за 24 години до початку.
Нагадаємо, що остання сесія обласної ради цієї каденції пройшла в режимі «обмеженого» доступу. У червні 2020-го року в Житомирській обласній раді згадали, що сесії проводяться у період карантину.