Облдержадміністрація замовляє рекламу у фірми, близької до Гундича

Схоже, що традиції лобіювання власних фінансових інтересів у стінах Житомирської облдержадміністрації зберігаються. Не встиг новий керівник області як годиться вмоститися у своєму кріслі, як підпорядковані йому підрозділи почали перераховувати кошти підприємствам губернатора.

Приватне підприємство “Житомирська рекламна компанія “Барабан” за один день, 27 жовтня, отримала 12 тис. 960 грн. Гроші перерахували за створення та розміщення реклами.

baraban1

У єдиному реєстрі фізичних та юридичних осіб власниками та засновниками агенції “Барабан” є житомиряни Людмила Данчук, Антоніна Попік та Роман Заболотнюк. Людмила Данчук є власницею однієї із земельних ділянок “під сінокоси” на Корбутівці. Нагадаємо, що земля надавалася за часу “мерства” Віри Шелудченко. Ігор Гундич тоді обіймав посаду заступника міського голови.

baraban2

Але не тільки це пов’язує “Барабан” із новим головою облдержадміністрації. Згадана нами Людмила Данчук є співзасновником приватного підприємства “МГ “Транссервіс”. Разом із нею в установчих документах фірми фігурує і мати Ігоря Гундича — Анастасія Гундич.

baraban3

Тим часом в облдержадміністрації оголосили конкурс на виготовлення та розміщення соціальної реклами про субсидії. Виділили з бюджету 30 тис. грн. Конкурс на “ProZorro” щойно закінчився скасуванням торгів, адже заявок не подала жодна фірма. За процедурою, в облдержадміністрації мають оголосити повторний конкурс. А ось якщо і вдруге заявок на участь у торгах так і не буде — у органі державної влади мають всі законні підстави визначити підрядника самостійно. Вгадайте, хто тоді може отримати бюджетні кошти?

Нагадаємо, що облдержадміністрація заплатила 20 тис. грн за піар на центральному телеканалі. Голова облдержадміністрації володіє кількома тракторами і комбайнами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *