У маршрутних таксі Житомира з’явились наліпки з QR-кодом. Відсканувавши його смартфоном пасажири можуть залишити відгук про свою поїздку у кожному конкретному автобусі. Про це повідомила прес-служба міської ради.
«Послугами маршруток користуються багато житомирян. Але, часто, обслуговування і умови проїзду в них можуть бути неналежні. Наш сервіс дозволяє легко та швидко надіслати відгук, який дійде безпосередньо до перевізника та в міську раду для їх оперативного реагування. Просканувати QR-код з коротким посиланням можна через камеру смартфону або за допомогою спеціальної програми-сканеру, або Viber чи Facebook», – зазначив співзасновник сервісу Revizion Сергій Шапіренко,
До слова, Revizion – це перший незалежний сервіс на просторах України, який збирає оцінку якості обслуговування та відгуки реальних клієнтів, на основі яких покращується сервіс і обслуговування громадян.
Нагадаємо, житомиряни просять розірвати договір з перевізником, який обслуговує маршрут №126. Жителі вулиці Бориса Тена скаржаться на маршрутне «таксі» №5.