Жителі Тетерівської об’єднаної територіальної громади вимагають покращити якість перевезення пасажирів по маршруту № 126 або змінити перевізника. Відповідну електронну петицію оприлюднили 21 травня на сайті Тетерівської ОТГ.
“Останнім часом перевізник ТОВ “Залізний Пегас”, який обслуговує маршрут №126 Тетерівка-Польова, не задовольняє вимоги пасажирів та мешканців села Тетерівка, про що й чув неодноразово від односельчан. Найбільше незадоволення викликає порушення графіку руху, особливо після 20:00, у той час коли люди повертаються з роботи, чекають деколи по 1-1.5 години. Наступне питання це незадовільний стан салонів, де все іржаве, зашарпане та й у деяких випадках – небезпечне для користування. Також ще хвилює питання технічного стану автопарку, тому-що був випадок коли відпало колесо у автомобіля, що перевозить людей. Перевізник перевозить не ХУДОБУ, а ЛЮДЕЙ! Людей які дають змогу йому отримувати прибутки, і людей яких треба поважати та надавати якісно послуги з перевезення. Якщо власник підприємства не може надавати послуги якісно, то керівництву Тетерівської ОТГ треба знайти альтернативного перевізника”, – написав автор петиції Денис Вікторович.
Петиція має набрати не менше 100 підписів впродовж трьох місяців для її подальшого розгляду відповідальними особами Житомирської міської ради.
Нагадаємо, у житомирських маршрутках знову “летять” колеса. Пасажири чекають на зупинках більше години на маршрутне «таксі» №14.