Під час ревізії Центральної міської лікарні № 2 Житомира виявили порушень, що призвели до втрат, на 717 тис. грн. Про це повідомила прес-служба Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області. Планова ревізія фінансово-господарської діяльності лікарні охопила період з 1 січня 2013 по 30 грудня 2017 років.
«Зокрема, виявили зайву сплату єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування на суму майже 287 тис. грн. Через недотримання вимог законодавства, що регулює оплату праці, зайво нараховано та виплачено заробітної плати та премії на суму 81 тис. грн, внаслідок чого зайво сплачено єдиного соціального внеску понад 21 тис. грн. Крім того, через непроведені розрахунки за надані послуги клінічних випробувань та видані бланки особистих медичних книжок працівникам підприємств, установ та організацій лікарня втратила доходів на суму більш як 120 тис. грн.
Через включення підрядними організаціями до актів прийому-передачі завищених обсягів виконаних робіт зайво сплачено майже 47 тис. грн. Ще понад 41 тис. грн установа переказала приватному суб’єктові господарювання за фактично ненадані послуги з упровадження на робочих місцях програмного забезпечення», – йдеться у повідомленні.
Ревізія встановила й інші порушення, що призвели до втрат: відшкодування витрат на відпуск медикаментів за безоплатними рецептами, лікування потерпілих від злочинних діянь без відшкодування таких витрат, списання майна тощо. Загальна сума таких порушень – 120 тис. грн.
«Завдяки вжитим під час ревізії заходам забезпечено відшкодування виявлених порушень, що призвели до втрат, на суму понад 116 тис. грн. За недотримання законодавства з фінансових питань складено 6 протоколів про адміністративні правопорушення. Керівництву лікарні надіслано вимоги щодо усунення виявлених порушень. До установи застосовано попередження про неналежне виконання бюджетного законодавства та зупинення операцій з бюджетними коштами. Про результати ревізії повідомили прокуратурі Житомирської області та УСБУ в Житомирській області», – додали у прес-службі.
Нагадаємо, аудитори змусили Житомиртеплокомуненерго розірвати договір вартістю 3,5 мільйони на поставку пального. Через неефективне керівництво районна аптека не отримала майже мільйон гривень.