ТОВ «Двері Полісся» певний час поширювало рекламні листівки, які містили неправдиві та неповні відомості, що вводило в оману споживачів. Таким чином товариство порушило законодавство про захист від недобросовісної конкуренції, – повідомили в обласному територіальному відділенні Антимонопольного комітету України.
«У рекламних листівках: «знижки до 30 %», «акційна ціна 2999 грн», «акційна ціна 145 грн», «гарантія до 30 років» була відсутня інформація щодо дати початку і закінчення знижки цін на продукцію, співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару, а також без зазначення того, на який саме товар та при яких умовах поширюється гарантія… Крім того, у рекламі містилися неправдиві відомості, зокрема: «Кращі вікна за кращою ціною!» та неповні відомості щодо вікон, які можна було придбати у кредит», – йдеться у повідомленні.
Територіальне відділення Антимонопольного комітету направило ТОВ «Двері Полісся» обов’язкові для розгляду рекомендації: не поширювати зазначені рекламні листівки, провести інвентаризацію їх залишків та здійснити утилізацію. Також здійснити демонтаж зовнішньої конструкції з такою рекламою.
На виконання рекомендацій товариство надало підтверджувальні документи про проведення знищення рекламних листівок шляхом спалювання та документи про здійснення демонтажу рекламного банера.
Нагадаємо, Леонченко наполягає, щоб логотип «Ж», який використовує мерія, все ж затвердили. Подружжя депутатів виступило проти «гінекології» біля храму.