Поки мер у відрядженні, в управлінні культури купили флаєрів на 34 тисячі

Не встиг Житомир повністю оговтатися від чергової “витребеньки” секретаря Житомирської міської ради із конструкціями лебедів, які досі не встановлені, як мають новий “сюрприз”: флаєри за 34 тис. грн.

8 вересня управління культури перерахувало фірмі “Доріс Адвертайзінг” 34 тис. 380 грн. У призначенні платежу йдеться: “за отримані флаєри-орігамі”.

platizhka-kozlovНетривалі пошуки у єдиному реєстрі фізичних та юридичних осіб Мінюсту і вуаля — співвласником і співзасновником ТОВ “Доріс Адвертайзінг” є відомий своєю “причетністю” до Дому української культури Сергій Козлов.

reestr-kozlov

Скільки флаєрів закупило управління культури у згаданої фірми — лишається тільки здогадуватися. На сайті конкуруючої із “Дорісом” фірми “Сенс” 15 тис. звичайних єврофлаєрів на крейдованому папері можна придбати за 2 тис. 350 грн, тобто на 34 тис. можна закупити 255 тис. флаєрів. За останнім переписом населення, у Житомирі проживає 268 тис. населення, тобто за ці гроші кожен житомирянин має отримати по єврофлаєру. Скільки коштує один “флаєр-орігамі” і чому саме їх вирішили замовити в управлінні культури – лишається загадкою. Адже у відкритих джерелах вартості одного такого “диво-флаєра” знайти не вдалося.

За інформацією з власних джерел у мерії, після скандалу із лебедями міський голова заборонив перераховувати бюджетні кошти без його попередньої візи. Ймовірно, так співпало, що гроші за флаєри перерахували 8 вересня. Саме тоді, коли Сергій Сухомлин поїхав у відрядження. Інформація про робочу поїздку міського голови навіть оприлюднена на офіційному сайті мерії.

Нагадаємо, що під час звіту про витрати на Дім української культури підрядники відмовилися розповідати про суми перерахованих коштів через комерційну таємницю. На найближчій сесії Житомирської міської ради зі скандального Дому мають зробити комунальну установу.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *