Житомирська міська рада має намір придбати 3 тис. 625 пачок офісного паперу за 223 тис. 815 грн. Тендер на закупівлю оприлюднено на порталі публічних закупівель «ProZorro».
У тендері брали участь чотири фірми. Дві з них зареєстровані у Житомирі, ще дві – у Києві та Рівному. Найкращою тендерний комітет визначив пропозицію від столичної компанії у 223 тис. 815 грн.
До слова, у Житомирській обласній раді на паперовий документообіг у 2017 році запланували 100 тис. грн.
Нагадаємо, що на сесії 9 березня депутати Житомирської міської ради виділили з бюджету 600 тис. грн на придбання комп’ютерної техніки для мерії. Протягом 2016-2017 років у мерії планували виділити майже 8 млн грн на електронний документообіг.