Майже 70% коштів комунального підприємства «Реклама» було виведено з підприємства на різноманітні фірми після рішення про його ліквідацію. Про це під час засідання постійної депутатської комісії з питань бюджету повідомила секретар Житомирської міської ради Наталія Чиж.
«Попри те, що підприємство з травня перебуває у стані ліквідації, за перші місяці з нього вивели майже 70% капіталу. Рахунок там іде на мільйони. Переважно, це різноманітні ФОПи та приватні підприємства», – зазначила секретар міськради.
Про це вона заявила тоді, коли нинішні члени ліквідаційної комісії підприємства прийшли до депутатів із проханням змінити склад ліквідаторів. Слова секретаря підтвердила і начальник контрольно-аналітичного відділу Валентина Козяр.
«Виявлено, що для дитячого табору «Супутник», яким опікувалося підприємство, як мінімум удвічі дорожче закуповували товари у ФОП Ковальчук. Останній є у родинних стосунках із директором табору Любов’ю Ковальчук. Це її чоловік», – повідомила начальник відділу.
Згідно із інформацією єдиного веб-порталу публічних закупівель, протягом червня-серпня 2016 року КП «Реклама» 30 разів перераховувало гроші за різні товари: від продуктів і до господарчих товарів на загальну суму 471 тис. 162 грн.
У міській раді запевняють, що вже передали дані матеріали до поліції та прокуратури і очікують на висновки правоохоронців.
Нагадаємо, що деякі депутати міської ради перераховують бюджетні кошти на свої фірми. Начальник обласного центру гідрометеорології регулярно виписував премії собі та дружині.