Валідатори, які з початку року за кошти бюджету Житомира були придбані та встановлені у маршрутках міста, з травня 2018 року перебувають на КП «Житомиртранспорт» та не використовуються. Про це «Вголос.Zt» повідомив директор підприємства Іван Фурлет.
«На поточний момент приватні перевізники їх не застосовують. 165 валідаторів перебувають на складі підприємства», – сказав Фурлет.
Між тим, встановлення та використання валідаторів у маршрутних таксі було однією із умов Житомирської міської ради надання дозволу на підняття вартості проїзду до 5 грн.
У відповіді на інформаційний запит «Вголос.Zt» у КП «Житомиртранспорт повідомили, що від приватних перевізників за 5 місяців обслуговування валідаторів отримали 190 тис. 913 грн 16 коп. Ще 302 тис. 87 грн перерахувало трамвайно-тролейбусне управління.
Тим часом, коли у транспорті міста запрацює «картка житомирянина», у КП «Житомиртранспорт» точно сказати не готові. Орієнтовною датою впровадження називають грудень 2018 року.
«Проект впровадження «Картки житомирянина» знаходиться на етапі налагодження інформаційного обміну між системами банку, автоматичною системою оплати за проїзд та виробниками карток. Здійснено друк першої тисячі карток, які після персоналізації, орієнтовно в грудні, будуть видані заявникам», – відповіли у «Житомиртранспорт».
Нагадаємо, що станом на травень житомирські перевізники заборгували за обслуговування валідаторів понад 100 тис. грн. За використання та обслуговування цих приладів трамвайно-тролейбусне управління до кінця року має заплатити КП «Житомиртранспорт» понад 768 тис. грн.